fredag 31. oktober 2008

åja, halloween!

Herregud, jeg er sliten! Og jeg har ikke vært på skolen engang, bare jobb. Men det blir veldig slitsomt når hele Norge skal kjøpe ti tonn godteri akkurat mellom klokka 16 og 17. Det er lov å fordele dere på de 12 timene butikken er oppe! :) Jeg kan bare forestille meg hvordan det blir til jul. Been there, done that. I fjor var det vel køer helt til andre enden av butikken. Digg..
Jeg har lagd meg lasagne og hvitløksbrød. Pepsimax. Nede på rommet venter Ostepop og snusen min. Aaah, for en deilig fredag. Aldri i livet om jeg hadde dratt ut ikveld!

Bildet gir null mening til innlegget, det er bare kult! Haha!

Det er halloween. Har glemt det hele tiden, men ungene som kom innom istad var jo utrolig søte da! Vi hadde egentlig bestemt oss for å være giddalause og si nei til ungene, men de var så gullige, så jeg tvang mamma til å gi de sjokolade :) Tenk om det hadde vært deg mamma! HEHE..
Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer: