lørdag 1. november 2008

One tree hill

Jeg er Oth-fan. Jeg mener; ekstremt oth-fan. :)
Jeg har alle seriene. 1-4 på dvd, 5ern på datan og ser ny episode fra serie 6 hver mandags kveld da de kommer ut her. Jeg kan alle episoder ut og inn, jeg kan flere sitat utenatt. Jeg griner av triste episoder, selv om jeg har sett de ettusenogfire ganger. One tree hill kan virke så typisk highschool, men det er ikke det. Desutten er er skuespillerne helt geniale. Sophia Bush og Chad Murray (også kalt Verdens-kjekkeste-gutt selvfølgelig)
Også elsker jeg tegningene til Peyton. Visste du at man får kjøpt de på ebay? :)


Btw: Hvordan legger man ut videoer fra youtube?

4 kommentarer:

EM sa...

Du er ikke alene der gitt..Elsker OTH, for en fantastisk serie! Blir så engasjert at det fort kan komme en del tårer her også:)

Anonym sa...

Jegelsker det oog! Men det er jo ikke hun som har tegnet bildnee da.


-www.merethus.blogg.no

Anonym sa...

Får ikke sett OTH, for har eldri tid :P

Jenny Cecilie sa...

Vet det ikke er hun som har tegnet de i real life, men det er fortsatt "peytons" i mine øyne :) og jeg SKAL ha de på veggen min. :D

Hanna, du må virkelig sette av tid!