fredag 31. oktober 2008

tilbake

Jeg prøvde meg hos blogg.no, men gir opp! Jeg skjønte ikke bæret av hvordan man kunne endre skrift, var snakk om no html og css. Det jeg likte med blogg.no var at bloggen var bredere. Men overlever, har erfart at blogspot er mye lettere.
I går hentet jeg en kjole og en topp som jeg hadde holdt av på Kolbotnsenteret;


Topp fra Cubus og kjole fra Vero Moda

Jeg fikk også en sprø idê om å prøve å stripe håret mitt. Målet var å gjøre håret bittelitt lysere, også stripe det så det fikk litt forskjellige nyanser. Det gikk selvfølgelig til helvete. Håret mitt er fortsatt svart med en god dæsj oransj på hodetoppen. Herregud.



Jeg skrudde av vekkerklokka med vilje i går kveld, så da var det opp til skjebnen (skylder på den) om jeg skulle våkne halv 7 eller ikke. Selvfølgelig våknet jeg ikke halv 7. Så nå sitter jeg og eter vafler som en annen gærning.

Ingen kommentarer: