tirsdag 18. november 2008

shame on me

Jeg skammer meg! Jeg droppet skolen i dag, noe som var idiotisk selvfølgelig. Jeg slutter halv 12 i dag, ingen grunn til å sløve hjemme. Jeg kom meg faktisk opp av senga halv sju, jeg var til og med ganske våken. Men av en eller annen grunn bare ble jeg dratt tilbake i senga igjen, da jeg hørte regnet utenfor. Så nå sitter jeg her, skamfull ofc, og ser på One tree hill.




Jeg farget håret igjen, og nå er jeg kinda fornøyd. Kan leve med det en stund sånn som det er nå. Jeg liker bare ikke rødkjæret...


I går kom det mail om at de har sendt varen min fra superskins, finally! Gått en uke. Så er vel ikke helt usannsynlig at de faller i postkassa i dag. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Du, din slaask ! :O

Likte hårfargen bedre, synes det er bedre med litt rødskjær enn helt svart, men det er da bare min mening. :D

<3