onsdag 19. november 2008

finfin dag

Idag hadde vi skrivedag i norsk. Jeg synes det gikk veldig bra, tema var konflikt. Herregud, det går ann å skrive om alt mulig. Jeg liker selvfølgelig å gjøre ting veldig komplisert, så istedet for å skrive om krig i verden eller bitchfighter, som resten av klassen gjorde, skrev jeg om det å ha konflikt med seg selv. Teksten ble selvfølgelig dødsdyp, men siden lærern er ape, spørs det om det fins håp. Det finner man ut av. Blir det god karakter, skal jeg legge den ut her.


Dette var lunsj for en venninne og meg. Snack a jack, nam.
(og ja, jeg har massemasse virus på skolepcn min, det ser man på skjermen)




Når foreldre ikke er hjemme, spiser man pizza.
Det er hjemme-alene-regel nr. 1. Men det visste du sikkert fra før av.


Jeg har kjøpt sånne skjell da, så jeg tenkte jeg kunne lage eget armbånd. Dette var selvfølgelig tabbe, da det ikke går ann å sette skjellene fast på snora, så jeg aner ikke hvordan jeg skal få til det her. Any idea?


Jeg fikk brev i posten i dag med gratis kinobillett. Jeg har tydeligvis vunnet i Stargame. Eh, okei. Var jeg full når jeg spilte?
Visste dere forresten at man kommer seg inn på facebook gjennom www.fjesboka.no? How amazing, det skal jeg bare sååsåså prøve på skolen imorgen. De har tross alt sperra facebook.com der. Makan!

Ingen kommentarer: