torsdag 11. september 2008

nettdating

Det er helt sykt hvor mye folk vier livet sitt til internett. Folk, som kanskje ikke har så mange venner, får sine beste venner over nettet. Jeg kunne aldri ha byttet ut mine ekte venner med nettvenner. Det hadde aldri vært en tanke engang.
Også er det folk som blir kjærester da. Eller, holder på. Sorry mac, men mer latterlig kan det ikke bli. Jeg har sett folk som skriver "han er den beste og kjekkeste i verden HEHE. hjertehjertehjerte."
Hvis fyren bak en dataskjerm et eller annet sted i landet er alt på jorda for deg, så HJÆLP! Da er det på tide og snu seg rundt og se hvem du virkelig har rundt deg. Han bak dataskjermen er perfekt fordi han absolutt ikke er seg selv, og man faller kanskje for ideen av han.
Folk som bare "holder på" med folk fra nettet, fordi de tydeligvis ikke er noe å spare på i virkeligheten.. Nei uff :)
En annen ting er å møte folk fra nettet, som man har pratet mye med, for å se om man kan bli bedre kjent. Jeg har gjort det selv, og det har funket dødsbra. Fått noen gode venner av det, men aldri i livet om jeg ville tatt det vennskapet seriøst før jeg sto face to face med personen.
Konklusjonen er derfor at nettkjæreste-opplegg-whatever er latterlig, og jeg er kul.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du snakker om deg selv i dette innlegget. Det vet til å med vi som bare har "kjent" deg via nettet ;-)

Jenny Cecilie sa...

hvis dere kjenner meg, så skriv deres egne navn. ; )
Jeg kan godt snakke med folk fra nettet, men de betyr null for meg.

Leo sa...

Well... jag känner mig träffad där... när det gäller att ha träffat dig 8).
JC! Ses ju snart igen fan!:D we'll rip up the town!