torsdag 11. september 2008

Juni

Skolendagen startet med hardgym, løpe nesten 3km oppover Akerselva, helst på 15 minutter. Greide det på 16 minutter, så det kan jeg leve med! Senere på dagen hadde vi prøve i sosiologi og sosialantropologi. Jeg hadde øvd minimalt, men gikk helt greit tror jeg. Håper jeg. Etterpå skulle vi diskutere om; bestemmer vi selv hvordan vi kler oss?
Juni og Cecilie er her på besøk nå, og lille engelen har blitt litt over 2 måneder allerede.
Jeg skal bestille fargelinser etterpå, har så lyst på blå øyne. Vet dere noe om fargelinser bare er en størrelse?

1 kommentar:

Maddii sa...

Hei! skal prøve få tatt fler bilder av den cardiganen, men har nemlig ikke digital kamera nå, men har bestilt nytt som kommer innen en uke eller noe , da blir det bedre bilder av ting, og flere ting på salgsbloggen :D