onsdag 27. august 2008

tired.

I dag har ingenting gått min vei. Jeg startet dagen med å forsove meg, hadde 20 minutter på meg til å kle på meg, dra på litt sminke, pakke sekken og hive i meg en brødskive før jeg måtte løpe til toget. På skolen mista jeg røykpakka mi, forså å miste lightern, så det var de penga. :)
Halv fire var jeg ferdig på skolen, måtte skyndte meg hjem for og så skyndte meg på jobb. Var stressa hele tiden, og da klokka var 8, og jeg lå langt etter, greide jeg å gjøre dette:

Jepp, jeg knuste fire 4packs med rusbrus, alt fløyt utover, jeg ble maks stressa og skar meg på det knuste glasset, bare for å sette prikken på i'en. Herlig!
Har nettopp gått gjort lekser, klokka er halv 12 og det har vært en alt for lang dag.

Gleder meg til å sove :) God natt.

1 kommentar:

hanna sa...

oi, kjedelig å knuse glass-flasker! spesielt med alkohol oppi da ;) hehe