tirsdag 26. august 2008

Meny

Som sagt i profilen, så jobber jeg på Meny.
Det er absolutt ikke en ideell jobb fremover, men lønnen er hellig for meg.
Hvertfall; man kan faktisk oppleve litt morsomme ting noen ganger. For eksempel:
Kunden: Hvorfor står det 35 kroner? Det er alt for mye!
Meg: Det er per kilo. Selve varen vil koste mindre.
Kunden: Du lyver.
Meg: Nei, det er sånn det er.
Kunden: Nei, du lyver. Du prøver å stjele fra meg du.. Løgner!!!
Jeg kan ikke gjøre annet enn å le.
Har du opplevd lignede?

Jeg har valgt å begå et sosialt selvmord for dere. Jeg legger ut en video fra Magaluf. Dere har kanskje hørt den "La meg være den jeg er, la meg leve livet som den jenta jeg er.. -"? Tror det er fra disney. Hvertfall, jentene hadde vors, jeg hadde forsynt meg med for mye, og resultet ble slik:


Ingen kommentarer: