søndag 1. februar 2009

Godkveld, din skrell.



Jeg må seriøst skjerpe meg, jeg blir aldri i verden millionær av det her hvis jeg er så treig på innleggene. :)
Jeg har lest om to ting; det finnes et syndrom som gjør at du blir feit, og det starter med at du er forskjøla. Det andre er at kreftpasienter ofte starter med at de er forskjøla. Blir litt redd av sånt, men jeg tror jeg kan trøste meg med at jeg bare er avhengig av nesespray.
Dette var så random innlegg at jeg går å henter krakken og tauet nå.
GOD NATT.
Pussycat Dolls - top of the world, BY THE WAY.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jeeey!! bugge's back

Anonym sa...

hvis du har tenkt å tjene penger på den siden, tjener jeg også siden jeg også har skrevet på siden din. bare så du vet det. så det er bare å bli rik! for da blir jeg også det... DIGGO