onsdag 18. februar 2009

God morgen

Jeg blir så irritert når randoms prøver å legge meg til som venn på facebook eller nettby. Jeg får vondt i kroppen, og for hver random som prøver seg blir jeg mer og mer forbanna. Er da forfan ikke vennen din jeg! Man kan ikke bare sende en forespørsel, så er vi venner. Du går jo ikke bort til en random på Karl Johan og spør og dere kan bli venner, med mindre du er skada i hodet :)

Jeg dreit meg skikkelig ut i går, da jeg og Hannah var på gina tricot. Jeg ser Hannah (tror jeg) borte ved et stativ med klær, så jeg går bort og peker på plakaten over oss om at antrekket på plakaten var skikkelig fint. Hannah svarer ikke, så jeg står der en stund bare, til jeg snur meg og ser at Hannah står jo faenmeg i andre enden av rommet og. :)
HEHE, jenta må ha trodd jeg var freaaak.

1 kommentar:

Anonym sa...

det er jo bare det at jeg er sabla rask! haha =)