torsdag 1. januar 2009

Nyttårsaften 08/09

Startet dagen med å jobbe. Gjorde ingenting det, gjør ikke noe spesielt på dagen uanseett. Så måtte man komme seg hjem, hadde vors her hjemme med gode venner. :)
Vi holdt på til 11, da beina vi til bussen for å komme oss til Aker Brygge. Der var vi til klokka 12 og så på rakettene og klemte hverandre og randoms.
Dro deretter til Crystal Club, der var det liv. Tiden gikk fort, etter mye ordn og styr kom vi oss på nattbussen, og jeg hadde med beste besøket hjem. Herlig avslutning på nyttårsaften.









I 2008 har jeg rukket å; starte på akademiet vgs, mitt siste år på videregående skole. Jeg har tatt nesten hele billappen, jeg har vært singel hele 2008, jeg har omøblert rommet, fått en kusine, fått nye venner, jeg har blitt 18 år og myndig. 2008 har vært det mest stressende året i mitt liv.
Jeg setter ingen krav til meg selv for 2009. Jeg tar hver dag som det kommer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så besøket gikk bra?:D Herlig buggis, kjempe flott nyttårsfeiring <3
Inger:*

Jenny Cecilie sa...

Jaah, han er så nydeligst.
Var bra nyttårsfeiring jaa :DD