søndag 28. desember 2008

she is just a girl, asking for him to love her

Endelig åpnet butikkene igjen, etter at verden har stått stille i to dager. Syns det var nok! Jeg dro selvfølgelig til byen for å ta til nytte romjulssalget. Jeg fant mindre enn jeg trodde jeg skulle, men fornøyd med det jeg kom hjem med. Jeg er --- så langt fra å kjøpe meg Gossip Girl sesong 1, er det å anbefale?



Cardigan fra BikBok.


Smykkestativ fra Mique


Undertøy og løsøyenvipper. Et must til nyttårsaften.
Kjøpte også en vanlig hvit bomullsgenser fra H&M, men hvor mange ganger har dere ikke sett en sånn en? :)
Ikveld har jeg vært hos en kompis, spilt Gutiar Hero og sett film.
Jeg skal seriøst bli dødsgod.
Ellers har mamma og pappa fest i skrivende stund, eller.. Den er på vei til å ende, klokka er kvart på tre. Det høres ut som de kommer igjennom gulvet snart, de danser og synger, er helt tullebukker. Jeg blir litt flau.

Ingen kommentarer: