lørdag 13. desember 2008

du ække bloggdronning, din kåte jævelskap.

Det er synd at en blogger som denne personen kan være et forbilde for så mange ungdommer dunt om i Norge. Hva er det alle syns er så fantastisk med henne? Hun er en fjortissmentalskada amøbe, med selvtillitt skutt i taket. Hun mener selv hun er Norges bloggdronning. Det er hun absolutt ikke, er det noen som skal ha den tittelen, så er det Ida Wulff.
Jeg liker henne ikke fordi jeg veit hvordan hun kan være. Hvem liker ei jåledronning som kaster seg over jenter på fester, og er bokstavelig talt utro med de mot andre gutter. (ble du tent, andre solvang?) Hvem liker ei som kaster seg over gutter, neinei, MENN, på nesten 40 år.
Hvem kan ha ei som forbilde, som legger ut bilde av puppa og ræva sine på nettet, som liksom skal være så ordentlig.
Gidder ikke nevne navn, forteller hvis du spør.
Men du burde egentlig skjønne det. Eller, egentlig ikke. Hun er tydeligvis forbanna god på å være fake.

5 kommentarer:

Anonym sa...

hvem? hvem? hvem?

Anonym sa...

marie amanda

Anonym sa...

kjære deg..
om du liker det eller ikke, så er Marie Amanda en av norges største bloggere. Det er fakta. La nå jenta få være ifred, du kjenner henne overhode ikke. Du er vel bare en av de mange som liker sladder og rykter, som sprer de videre. Kjære deg, du er patetisk om du virkelig motsier at hun er en av norges største bloggere. Er det misunnelse? rent sjalusi. Hun er pen, har humor og hun er 100% ekte! Du har null peiling på hva du uttaler deg om.. å viss du ikke har fått det med deg, hun er normal!! hun er akkurat slik som alle andre jenter er/oppfører seg! Du er neppe noe bedre.

Anonym sa...

Haha, dritbra!

Jenny Cecilie sa...

Kjære deg.
I norge har vi ytringsfrihet, jeg skriver om det jeg vil.
Nei, jeg er ikke misunnlig, kunne aldri tenkt meg å bruke bloggen som en jobb. Nei takk.
Og nei, det er kke sladder og rykter, sorry mac. Hun var på den festen, du vakke der, så ikke fortell meg at det er rykter. Det vet jeg så mye bedre enn deg.

Og jo, jeg er mye bedre. :D Jeg er så bra jeg!