torsdag 27. november 2008

anything but ordinary

Jeg hadde en fæl drøm i natt. Jeg skulle bare på ferie med 'han'. Så glemmer jeg baggen min! Hadde ikke pakka den engang. Vi tar taxi hjem til meg, og jeg må begynne å pakke baggen som en gal! Taksometeret (heter det det?) på taxien fortsetter å gå, det begynner å bli dyrt. Laptopen min ligger plutselig ute på terassen, men noen duer har hakket av alle tastene og diverse og gjort fra seg på hele dataen. Jeg ringte pappa, men han svarte bare med "Nei, ikke nå". Hjelp, hva skjedde med folka rundt meg! Datan var ødelagt, taxien sto der fortsatt og venta på oss, alt gikk til helvete =) Hater at jeg ikke kan bestemme mine egne drømmer.

Jeg fant noe morsomt på Tv2s underholdningside.


Systsem


Your istedet for You're
Se mer her.
Selv har jeg to tatoveringer. De er jeg heldigvis fornøyd med =)

1 kommentar:

Silje Gusfre sa...

søt blogg, og pen jente! :-D

Ha en fin dag!