lørdag 15. november 2008

addicted to you

Fra fredag morgen har alt gått i ett. Jeg har så vidt rukket å sette meg ned. Fredag kveld dro jeg til Benedikte, vi begynte å drikke litt før vi dro over til et par venninner av henne som hadde utflytningsfest. Jeg savnet han etterhvert, så utover kvelden kom en kompis og hentet meg og kjørte meg. Så snill!? Desutten var bilturen dødsmorsom. Jeg sov borte denne natta, det var så elsk. Jeg ville aldri stå opp. Jeg måtte skynde meg hjem, for å så skynde meg til byen, shoppe fortfortfort på to timer, og nå sitter jeg her. Utslitt til de grader. Jeg rekker å slappe av i 20 min før jeg må sette på maska igjen og dra på julebord. For første gang trenger jeg SØNDAG!

Jeg vet ikke hvor jeg har han. Jeg vet ikke hva han tenker når vi sover sammen, eller om han gleder seg til å møte meg igjen. Jeg hater å ikke vite det. Faen.

Fortsatt ingen som vet hvordan man legger inn videoer fra youtube?

Ingen kommentarer: