tirsdag 7. oktober 2008

how come the world won't stop spinning

Jeg har alltid tatt en dag om gangen, lagt planer dagen før dagen, om ikke dagen. Jeg møter helgen med null planer og tar ting som det kommer. Men nå brått skjer det masse framover, jeg blir så stressa. Denne uka skal jeg ta tiden til å jobbe, pluss være med Ellie når hun først er i Oslo. På fredag blir det film med Espen rett etter shopping med Ellie, jobb på lørdag, for å så reise til Sarpsborg rett etter jobb, bli der til søndag, reise hjem igjen på kvelden, sove fooOort. Full uke med jobb og skole, så ut på byen med jentene, ut på byen med Greg + folk (?). Hjelp, når skal jeg få tid til å puste!

Samtidig skal jeg takle den følelsen av å savne en person så veldig, tankene om han hele tiden gjør meg sliten, vil bare være med han, orker ikke gå rundt og savne hele tiden.
Idag har jeg vært med Vinnie og Elliefrøkenstrøken. :) Koselig! Ingen bilder idag, imsorreh.

Ingen kommentarer: