mandag 22. september 2008

sug og svelg, god helg.

Helgen har vært travel, så har ikke blogget noe. På fredag var det skole og jobb. Mamma passet Juni i kveld, det var så koselig. På bildet prøver hun å etterligne mamma som lager en Brrrraaplyd, så hun fikk litt Donald Duck-munn. På kvelden dro jeg på Egon med Hannah for å ta par pils. En klassekamerat kom også, det var så koselig. :) Da klokka nærmet seg 12-halv 1, dro jeg mot Møllers for å møte en venn. Kvelden ble veldig loka, jeg hadde planlagt en tidlig hjemkomst. Klokka nærmet seg 5 da vi satt i taxien på vei hjem.



Lørdagen var det bursdagsvors hos Vinnie, kvelden gikk både bra og dårlig. Men takket være en veldig søt person er jeg veldig fornøyd over helgen. :) Vi skulle egentlig sove hos Vinnie, men vi endte opp hos meg. Hadde en koselig og lang morgen før jeg dro på kino med Hilde.
Nå er kroppen min helt sprengt, ørene mine samarbeider virkelig ikke, jeg greier såvidt og svelge eller snakke. Dakal meg.


Dette var på jobben på fredag. Nam!

Ingen kommentarer: