torsdag 25. september 2008

People always leave

For første gang på lenge føler jeg at jeg har kontroll, at han kommer til å svikte meg. Jeg er så beskymringsløs. :)
Jeg har noen veldig søte mennesker i klassen, og de (og søte meg) har blitt enige om at vi skal ha van til russetia! Er så moro å kunne finne på sånt utenom vennegjengen man er med ellers. Jeg liker å utvide det sosiale nettverket mitt. :) I morgen skal vi møtes om kvelden, lage taco og ringe rundt de sponsorer. Det blir koselig. I dag har vært en helt vanlig dag. I sosiologien har vi en fast diskusjonstime. En elev finner et tema, så diskuterer vi. Hittil har det enda ikke vært meg om skal opp og finne tema, men når det blir meg, kunne det kanksje vært relevant med: Hva er en emo?
Jeg syns det er så mange forskjellige meninger rundt det, at jeg er jaggu meg ikke sikker.


For dere som følger med på One tree hill, så har episode 4, season 6 kommer ut på www.surfthechannel.com. Ny episode hver mandag. :)

1 kommentar:

Anastácio Soberbo sa...

Hei, I Love bloggen.
Beklager ikke skrive mer, men min norsk er dårlig.
En klem fra Portugal