tirsdag 30. september 2008



Jeg har ikke blogget, fordi jeg har hatt besøk siden søndag. Veldig koselig, gleder meg til neste gang. Denne uken skal jeg jobbe hver dag, 8 timersvakter. Så blir ikke helt høstferie for meg, men deilig å sove et par timer lengre enn vanlig!
Jeg ser fram til tiden som kommer nå, det skal skje en del gøy. Blant annet navnedagsfest for Juni, Julebord med Meny, tur med klassen (vi skal velge mellom Paris, Amsterdam, København osv. WUHU!) også lurer jeg på om jeg vil ta en liten shoppingtur selv! Til Danmark kanskje. Ta båten over, som er gøy i seg selv, så shoppe til man dør. Eller kanskje London? Er jo helt crazy billig flybilletter nå.

Episode 5, season 6 fra One tree hill ligger nå ute på www.surfthechannel.com. Enjoy!





1 kommentar:

Anonym sa...

Sant så sant...
Er så mange som leser, men aldri skriver kommentar. men men, det får bare gå.
Oh jeg vil selv ta meg en shopping tur til en annen by eller et annet land. sykt billige reiser til London ja.
Må bare få med at du var utrolig pen=D