lørdag 27. september 2008

fridayupdates

Jeg har fått ny header, laget av Leo. <3>
Jeg opplevde noe småflaut idag. Jeg satt på skolen og så på Gag reels fra One tree hill, og satt med headset. Så lærern ikke skulle høre hva jeg drev med på dataen. Trodde jeg. Lyden kom tydeligvis ut i rommet, og ikke inn i headsettet, men jeg skjønte ikke det, så alle stirra på meg, og jeg tenkte bare freaks!? Tror jeg var veldig trøtt, satt der og koste meg med Gag reels på Youtube, og kunne bare ikke skjønne hvorfor lærern så stygt på meg. Flaut :)

Idag har jeg og de fem andre på russevanen bestilt 250 (!!) kakebokser som vi skal selge, så vi kan tjene penger til russetiden. Jeg har allerede solgt 20, før jeg har mottatt kakeesker. Takk dere berusete venner av mamma og pappa. :) Jeg har det på tape, og dere lovet. Digg. God natt godtfolk!
.. Har ikke tatt bilder idag ellernoe, så gidder ikke laste opp no tullball heller. Løøw

1 kommentar:

Leo sa...

No probs mistress!