søndag 7. september 2008

footprints in the sand

Cafê chocolat, dyne, tvnorge, seng, nydusja, bodylotion, spraytan, hårfarge. Det er søndag. :) Jeg har fått farget håret svart igjen, etterveksten begynne å skremme meg. Har også spraya meg inn med spraytan. Høst = nesten vinter = Bleikfisk! :( Idag må jeg få gjort ferdig leksene mine, tidsfrist klokka 12 i natt! Hjelp. Hvis jeg får tid, skal jeg besøke søte kusina som faktisk har blitt litt over to måneder nå. Tiden flyr, brått er hun gæren teenager som smugrøyker og drikker til hun stuper i gulvet.


ah, memories. sommer '08.
rikhart, pia og frøken strøken. (meg selvfølgelig)
Dere må forresten laste ned Leona Lewis - footprints in the sand.
Utrolig nydelig sang.

Og for dere som har ipod, xbox, iphone, whatever, gå inn på www.superskins.no - Veldig artig side, jeg tror jeg skal gå amok der. :)

Ingen kommentarer: