fredag 8. august 2008

Magaluf

Magaluf var en sinnsyk uke. Jeg har nettopp kommet hjem, og jeg er så utrolig sliten. Det var festing hver dag, lite søvn, mange gærne britere, mye dansing, mye alkohol og varme! i Magaluf tillot vi ikke oss selv å bli syke, selv om vi for hver dag fikk mer og mer sår hals og ble mer og mer slitne. Nå når vi har kommet hjem, har kroppen gått i hvilemodus, jeg er helt skutt.
Uansett, jeg er storfornøyd! Jentegjengen greide seg veldig bra sammen også.



Jeg bodde sammen med Mina og Pia, mer lættis jenter finner man ikke, og vi hadde det så moro.
Hotellet var veldig fint, og vi hadde et stort og deilig basseng utenfor.
Vaskekjerringene derimot, gadd faktisk ikke bytte ut håndkler og dopapir før etter 3 dager, så vi klaga og klaga, og de likte oss mindre og mindre. Ingenting ble forbedret, vi måtte fortsatt tørke oss med skittent håndkle. Siste dagen på hotellrommet var vi så lei av den dårlige vaskinga, at vi skulle ta igjen litt. Så var det ikke noe som het askebeger eller søppelkasse.
Rommet så helt jævlig ut etter vorset, hurra. :D


På onsdagen var vi på BCM, som er Europas tredje største nattklubb. Lysshowet var genialt og det tok av helt der. Vi betalte 40 euro (litt over 300 norske kroner) for å komme inn og inne var det gratis drikke hele kvelden.

Ingen kommentarer: