torsdag 14. august 2008

God karma, ja takk.

Har rusla i byen i hele dag, fikk tak i denne;


(Vet den ser litt ufresh ut på bildet, men den er kul!!)

Kjøpte også bare de feteste skoene, jeg er blakk, men måtte ha de!

Var og sjekka ut nye skolen jeg starter på også, Akademiet.
Jeg er så glad for at Mina starter på Sonans, som er naboskolen. Trenger en røykekompis i friminuttet, er så ille skummelt å starte i helt ny klasse.
På trikken var det selvfølgelig billettkontroll, og hadde vi husket å stemple billetten? Nope.
Jeg tenkte bare;
JA NÅ KAN JEG VEL LAGE EN PERM SNART AV ALLE DE BØTENE SOM BLIR KASTA ETTER MEG!
Av en eller annen grunn så han på gamle stemplet mitt på flexikortet og godtok det. Hva skjedde?
Pia og Håkon stakkars, fikk en fersk bot på 900 kroner, OG vi rakk ikke toget. Great!

2 kommentarer:

Anonym sa...

synd du ikke fikk bot da ;)

Camilla Didriksen sa...

Søte innkjøp! :)