lørdag 23. august 2008

dagen derpå

Det er lørdag, klokka er 5 og jeg spiser frokost. Jeg våkner av at mamma slenger en valp (av alle ting) ned i fanget mitt i senga, fniser og ler og syns valpen til venninna bare er dødssøt. Så det må hu selvfølgelig dele med meg, når jeg ligger i senga og redusert til de grader.
I går hadde kaja bursdagsfest oppe hos fattern sin, hun hadde ordna partytelt og musikk, og det var dødskult. Jeg ble (som jeg gjør vært år) sittende sammen med faren til Kaja. Skravla og drakk sammen, kuleste fattern jeg kjenner. Når klokka nærma seg 12, måtte hele flokken beine mot toget for å komme oss til byen. Vi prøve oss først på Gabler siden Kaja hadde fått en invitasjon dit, skulle visst ta av. Og der var det fullt, selvfølgelig. Derfor dro vi på nye utestedet som før var Mosquito. Det var dølt der, anbefaler det ikke.


trykk på bildene for å se de større.

Norges håndballjenter vant OL gullet. Selvfølgelig :)

Ingen kommentarer: