lørdag 12. juli 2008

Nå har jeg planta meg godt ned i sofaen med dyna mi og et glass med sjokolademelk. Klokka er bare halv 11, og det er kanskje litt tidlig Men det er samtidig litt deilig og, så får man litt tid for seg selv før man må møte venner eller på jobb eller hva det enn er. (Også er det kult å bare kunne sprade til kjøkkenet og her og der naken uten noen beskymringer. Kult!)
Det er viktig for meg å få vært litt alene og iblant, men så lenge man er alene hjemme er det bestandig noen som vil komme bort. (pluss det blir ekstra mye rydding og det blir dyrere siden de tar seg sånn til rette og spiser maten din) Så ikveld skal jeg si nei til alle som sier de kommer bort, for jeg vil ut! Jeg har vært hjemme hver dag i en uke nå, jeg er så lei.

Jeg fikk endelig One tree hill sesong 1 i posten i går,
så gjett hvem som er en asosial tvbitch nå a :)


Jeg savner det svarte håret mitt. Burde jeg farge?

Ingen kommentarer: