tirsdag 29. juli 2008

Hei søtnoser!

Idag kom endelig øyenskyggesettet fra makeupstore som jeg hadde ventet på.
Det tok 4 uker, så fikk derfor en beklager-lapp ved siden av og et par småting som en unnskyldning for at det tok så lang tid. Greit det :)


Var på stranda idag også, ganske tidlig. Dro ned i 10tiden, og lå å tæna i 6 timer, før jeg tok turen til byen for å holde en venninne med selskap. Jeg har blitt brun og fått skille, yey!
I morgen blir en koselig kveld, da skal alle jentene som reiser til Magaluf møtes og ta en Ready for Magaluf night. Pynte oss og lage gode drinker :)
Kommer til å føles deilig når jeg kan finne store kofferten og begynne å pakke. Elsker det.
Reiser natt til fredag, jeg gleder meg, gleder meg, gleder meeeeeg.
Har du vært i Magaluf?
Hvordan er det?

Ingen kommentarer: