fredag 27. juni 2008

sweet love

Han ringer ikke, han sender deg ikke melding, han kontakter deg faktisk ikke i det hele tatt etter kvelden dere hadde, eller kveldene dere har hatt. Likevel så syns man at han er verdens herligste gutt, og man venter og venter og venter på at han skal en dag kontakte deg igjen.
Jeg venta et halvt år. Og nå gleder jeg meg som en drittunge til helga, jeg har høye forventninger, så håper dette blir bra!

Dette trenger jeg hjelp til: Hvorfor får jeg ikke teksten under bilde? (Legg merke til forrige innlegg)

Jeg gleder meg veldig til å være alene hjemme på mandag, jeg trenger virkelig litt pusterom fra den familien her. Og da kan jeg rydde sofaplass for de gode venninnene mine som har vært på Hove hele uka, og jeg savner de, og gleder meg til å tilbringe masse tid med de.
Hannah ringte meg istad og ville bare fortelle at hun var veldig glad i meg, og at hun hadde det moro. Det varmer så mye! thanks honey!
SMASK!

Credz til disse bloggerne:
http://www.marieamanda.com/
http://www.idabianca.blogspot.com/

God natt søte mennesker. :)

1 kommentar:

Ida Bianca sa...

Ååh, takk for det! Nå ble jeg veldig glad! Søta :) Du har en kjempe bra blogg selv! :)