lørdag 21. februar 2009

irritasjoner

Syntes det er så evig teit med jenter som kaller venninnene sine for søstre. Du kan ikke bare velge å få en til søster. Har morra di en til datter, ja da har du en søster. Uansett; hadde venninna di virkelig vært søstra di, hadde du ikke vært SUPAHDUPAHGLAD i hun som bestevenninner er, du hadde irritert deg over at hu tar klærne dine eller hører på høy musikk på rommet sitt. Hadde jeg blitt kalt søster, hadde jeg blitt litt eeeh, saywhaaat?

Leste på VG om en 18åring som tydeligvis falt over bord, og nå har de avsluttet søket. "Familien har blitt informert og de forstår avgjørelsen." FAMLILIEN FORSTÅR? Familien skal da for faen ikke forstå, hadde det vært min sønn hadde jeg aldri sluttet å lete. Å slutte og lete hadde ikke vært en tanke engang, jeg hadde gått under vannet sjæl for å finne sønnen min. Jeg kunne aldri tilgitt meg selv for å bare ha gitt opp å finne han, selv om han er død fortjenern da ikke å råtne opp neddi vannet. Makan.

Ingen kommentarer: